Audyt social media
Opis
Prowadzisz działania w social mediach, ale nie wiesz, czy robisz to dobrze? A może chcesz żeby ktoś bezstronny ocenił pracę obecnej agencji czy freelancera? Audyt
Audyt przeprowadzamy dla profili firmowych w serwisach: Facebook, LinkedIn, Pinterest, Instagram.
Audyt obejmuje:
- sprawdzenie kompletność informacji zawartych na profilu marki
- diagnozę spójności identyfikacji wizualnej profilu z wytycznymi dla marki czy stroną www/sklepem internetowym
- identyfikację najskuteczniejszych i najmniej efektywnych postów i działań
- diagnozę stylu komunikacji marka vs użytkownicy
- zdefiniowanie najważniejszych cech grupy odbiorców
- ocenę stopnia integracji działań marketingowych prowadzonych w innych kanałach z aktywnością w social mediach
- analizę stylu reagowania na recenzje pozytywne i negatywne (jeśli taka funkcjonalność jest obecna)
- ocenę prowadzonych działań reklamowych i ich skuteczności
- ocenę efektywności działań w mediach społecznościowych oraz ruchu na stronie pochodzącego z tych kanałów
Audyt social media przeprowadza jest doświadczony specjalistę ds. mediów społecznościowych. Jego wynikiem jest raport zawierający wskazówki i sugestie do wprowadzenia w ramach realizowanych działań w mediach społecznościowych. Jeśli po wykonaniu audytu zdecydujesz się na współpracę z nami w tym obszarze, koszt audytu zostanie zaliczony na poczet przyszłego wynagrodzenia.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
