Audyt sklepu internetowego





Opis
Audyt sklepu internetowego ma za zadanie odpowiedzieć nam na pytanie czy sklep właściwie pełni swoją funkcję, czyli czy sprzedaje. Jeśli nie jesteś zadowolony z liczby zamówień, obserwujesz wysoki współczynnik odrzuceń i odsetek porzuconych koszyków, to znak, że warto przyjrzeć się temu bliżej i sprawdzić, co może przeszkadzać Twoim klientom w zakupach. Przyczyn może być wiele, niektóre z nich mogą być trudne do wyeliminowania, jak np. mało atrakcyjna cena w porównaniu z konkurencją lub niedopasowanie oferty do grupy docelowej, istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że w trakcie audytu odkryjemy wiele czynników mających wpływ na sprzedaż, które łatwo można zoptymalizować. Jeśli po audycie zdecydujesz się na współpracę z nami w zakresie obsługi marketingowej, koszt audytu zaliczymy na poczet przyszłego wynagrodzenia z tytułu stałej kooperacji.
Co sprawdzamy w czasie audytu:
- wyszukiwarkę i łatwość odnalezienia poszukiwanych produktów
- sposób prezentacji listingu kategorii, filtry, opcje przeglądania
- kartę produktu - sposób prezentacji graficznej i tekstowej, elementy i ich układ
- checkout - czyli koszyk i kolejne kroki prowadzące do finalizacji zamówienia
- diagnozujemy błędy użyteczności na wszystkich etapach procesu zakupowego
- testujemy ścieżki użytkownika wykonując wybrane akcje w sklepu, jak rejestracja, logowanie, zapis do newslettera, zakup
- analizujemy sklep pod kątem treści i grafiki
- testujemy także szybkość ładowania sklepu i jego badamy jego wyniki w wyszukiwarce Google (korzystamy z zewnętrznych narzędzi oraz Google Search Console - w razie braku, pomagamy w jej wdrożeniu)
- analizujemy ruch na stronie www w Google Analytics (jeśli usługa była wcześniej podpięta)
- istnieje także możliwość wykonania analizy map ciepła i nagrania sesji użytkowników za pomocą narzędzie Hotjar i/lub Yandex Metrica (konieczność wpięcia skryptów do kodu strony)
- wyniki audytu otrzymasz w postaci raportu wskazującego sugerowane rozwiązania
Jeśli po audycie zdecydujesz się na współpracę z nami w zakresie obsługi marketingowej, koszt audytu zaliczymy na poczet przyszłego wynagrodzenia z tytułu stałej kooperacji.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
