Audyt sklepu internetowego

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 1 463,41 zł 1463.41
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: A2

Opis

Audyt sklepu internetowego ma za zadanie odpowiedzieć nam na pytanie czy sklep właściwie pełni swoją funkcję, czyli czy sprzedaje. Jeśli nie jesteś zadowolony z liczby zamówień, obserwujesz wysoki współczynnik odrzuceń i odsetek porzuconych koszyków, to znak, że warto przyjrzeć się temu bliżej i sprawdzić, co może przeszkadzać Twoim klientom w zakupach. Przyczyn może być wiele, niektóre z nich mogą być trudne do wyeliminowania, jak np. mało atrakcyjna cena w porównaniu z konkurencją lub niedopasowanie oferty do grupy docelowej, istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że w trakcie audytu odkryjemy wiele czynników mających wpływ na sprzedaż, które łatwo można zoptymalizować. Jeśli po audycie zdecydujesz się na współpracę z nami w zakresie obsługi marketingowej, koszt audytu zaliczymy na poczet przyszłego wynagrodzenia z tytułu stałej kooperacji.

Co sprawdzamy w czasie audytu:

  • wyszukiwarkę i łatwość odnalezienia poszukiwanych produktów
  • sposób prezentacji listingu kategorii, filtry, opcje przeglądania
  • kartę produktu - sposób prezentacji graficznej i tekstowej, elementy i ich układ
  • checkout - czyli koszyk i kolejne kroki prowadzące do finalizacji zamówienia
  • diagnozujemy błędy użyteczności na wszystkich etapach procesu zakupowego
  • testujemy ścieżki użytkownika wykonując wybrane akcje w sklepu, jak rejestracja, logowanie, zapis do newslettera, zakup
  • analizujemy sklep pod kątem treści i grafiki
  • testujemy także szybkość ładowania sklepu i jego badamy jego wyniki w wyszukiwarce Google (korzystamy z zewnętrznych narzędzi oraz Google Search Console - w razie braku, pomagamy w jej wdrożeniu)
  • analizujemy ruch na stronie www w Google Analytics (jeśli usługa była wcześniej podpięta)
  • istnieje także możliwość wykonania analizy map ciepła i nagrania sesji użytkowników za pomocą narzędzie Hotjar i/lub Yandex Metrica (konieczność wpięcia skryptów do kodu strony)
  • wyniki audytu otrzymasz w postaci raportu wskazującego sugerowane rozwiązania

Jeśli po audycie zdecydujesz się na współpracę z nami w zakresie obsługi marketingowej, koszt audytu zaliczymy na poczet przyszłego wynagrodzenia z tytułu stałej kooperacji.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl