Reklamacje

Wszelkie wnioski i reklamacje związane z funkcjonowaniem z realizacją zamówienia, w tym dotyczące niezgodności produktu z umową, prosimy kierować w formie elektronicznej na adres biuro@procommunication.pl

Do reklamacji załącz kopię potwierdzenia zamówienia oraz szczegółowy opis powodu reklamacji i konkretnych żądań, jakie chciałbyś zgłosić.


Wszystkie reklamacje rozpatrujemy nie później niż w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.Odpowiedzi udzielamy w formie elektronicznej na podany adres e-mail, chyba, że zastrzeżesz, że oczekujesz wyłącznie kontaktu w formie pisemnej.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl